VEELGESTELDE VRAGEN

Vanuit de Algemene voorwaarden van de ANBOS

Hoe maak ik een afspraak?
Afspraken kunnen worden gemaakt via het contactformulier (mail) en/of telefonisch. Wanneer ik in behandeling ben kan ik de telefoon helaas niet beantwoorden. Daarom verzoek ik je voor het maken van een afspraak een e-mail te sturen, een boodschap in te spreken op de voicemail of een appje te sturen.
Kan ik ook zonder afspraak behandeld worden?

Ik behandel uitsluitend op afspraak, de vermelde tijdsduur van de door jou gekozen behandeling is dus voor jou gereserveerd. De vermelde tijdsduur van een behandeling is een indicatie van een behandeling inclusief binnenkomst, eventuele intake en vertrek uit de praktijk. Deze tijdsindicatie wordt je gegeven zodat jij rekening kunt houden met het inplannen van jouw verdere dagelijkse schema.

Ik ben ziek, wat te doen?
Je kunt niet behandeld worden bij: koorts, griep en besmettelijke huidziekten.

Bel in dit geval naar de praktijk, zodat we jouw afspraak kunnen verplaatsen.

Hoe vroeg moet ik aanwezig zijn voor mijn afspraak?
Zorg dat je tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor je vrij gehouden. Mocht je dus te laat op de afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.

Wat te doen bij verhindering en/of annulering van mijn afspraak?

Je kunt de afspraak tot uiterlijk 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren. Wanneer je binnen de 24 uur voor de behandeling afzegt of de afspraak niet nakomt zal 50% van het gereserveerde in rekening worden gebracht..

Wat zijn de betalings- en parkeermogelijkheden?
Je kunt bij mij contant betalen of per pin. Uitstel van betaling is niet mogelijk. Parkeren is gratis en direct voor de praktijk.
Wat te doen bij klachten en/of ontevredenheid over de behandeling?
Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat je niet (helemaal) tevreden bent. Ik stel het dan ook zeer op prijs, dat indien je een klacht heeft mij dit laat weten. Samen kunnen we dan tot een oplossing komen.
Welke privacy regeling hanteert de praktijk?
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door mijn praktijk en worden niet verstrekt aan derden.
Kan ik een behandeling cadeau geven?
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te brengen. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

LATEN WE JOUW HUID EEN HANDJE HELPEN

DSC06632_LR
home inside 3
stoel
schappen
home inside 7
previous arrow
next arrow

ADRES

Sint Jacobslaan 222a

6533 VP Nijmegen

CONTACT

  info@sanjasteenhuidzorg.nl

  06 – 24 90 39 14

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 & zaterdag 09:00 – 14:00

KvK: 09117657 | Anbos nr. 5092 | SKIN reg 200342 | AGB code  89-53377 | Prestatie code 7359