VEELGESTELDE VRAGEN
Vanuit de Algemene voorwaarden van de ANBOS
Hoe maak ik een afspraak?
Kan ik ook zonder afspraak behandeld worden?
Ik behandel uitsluitend op afspraak, de vermelde tijdsduur van de door jou gekozen behandeling is dus voor jou gereserveerd. De vermelde tijdsduur van een behandeling is een indicatie van een behandeling inclusief binnenkomst, eventuele intake en vertrek uit de praktijk. Deze tijdsindicatie wordt je gegeven zodat jij rekening kunt houden met het inplannen van jouw verdere dagelijkse schema.
Ik ben ziek, wat te doen?
Bel in dit geval naar de praktijk, zodat we jouw afspraak kunnen verplaatsen.
Hoe vroeg moet ik aanwezig zijn voor mijn afspraak?
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor je vrij gehouden. Mocht je dus te laat op de afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.
Wat te doen bij verhindering en/of annulering van mijn afspraak?
Je kunt de afspraak tot uiterlijk 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren. Wanneer je binnen de 24 uur voor de behandeling afzegt of de afspraak niet nakomt zal 50% van het gereserveerde in rekening worden gebracht..
Wat zijn de betalings- en parkeermogelijkheden?
Wat te doen bij klachten en/of ontevredenheid over de behandeling?
Welke privacy regeling hanteert de praktijk?
Kan ik een behandeling cadeau geven?
LATEN WE JOUW HUID EEN HANDJE HELPEN
ADRES
CONTACT
OPENINGSTIJDEN
Dinsdag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 & zaterdag 09:00 – 14:00
KvK: 09117657 | Anbos nr. 5092 | SKIN reg 200342 | AGB code 89-53377 | Prestatie code 7359